inzicht op jouw ondernemersvraag
Effectiviteit (online) marketing
Investeer je wel in het juiste marketingkanaal?
Veel tijd, energie en geld heb je gestoken in het bouwen van een prachtige website of webshop. Maar wat is je strategie om bezoekers naar je website te krijgen? Het kiezen van het meest geschikte online kanaal kan best ingewikkeld zijn. Welke kanalen zetten jullie in?

BI tools
Visualiseer je werk. Wij gebruiken deze Business Intelligence tools om je data te visualiseren in jouw dashboard.

Power BI

Qlik

Heb je wel bezoekers?
Een website kan niet zonder bezoek. En of je nu een hogere verkoop in een webshop wilt realiseren of meer inschrijvingen voor je seminar: je zal mensen moeten verleiden om überhaupt je website of webwinkel te bezoeken. Welke campagnes en marketing kanalen dragen hieraan het meeste bij? Ons dashboard geeft inzicht aan welke knoppen je kunt draaien om meer leads te realiseren.
Kies de (campagne)methodes
Er zijn meerdere methodes om online en offline campagne te voeren. Afhankelijk van je doelstelling (hoeveel leads), je middelen (wat is je budget) en de grootte van je organisatie (omzet), kies je voor de meest effectieve methode. Dat is veel effectiever dan kijken wat de concurrent doet. Wij bieden inzicht in wat het beste werkt. Zo bereik je met minimale kosten het maximale effect!


Meten is weten
Er zijn verschillende methodes om meer bezoekers naar je site te trekken. Welke methode je ook kiest, voor allemaal geldt hetzelfde devies: meten is weten. Blijf continu controleren wat de impact is van de campagne. Er zijn goede tools beschikbaar waarmee je in de gaten kunt houden hoeveel bezoekers jouw site bezoeken, welke pagina´s ze bekijken en waar ze eventueel afhaken. Google Analytics is bijvoorbeeld een gratis tool waarmee je dit kunt monitoren. Met ons dashboard kunnen we de data van deze tools eenvoudig visualiseren zodat je zicht krijgt op wat er werkt.